Prawnicy - buddyści

wykłady, spotkania, odosobnienia, imprezy, wystawy, petycje, poszukuję, odstąpię...
Awatar użytkownika
Jakub Safjański
Posty: 557
Rejestracja: wt sty 01, 2008 17:30
Tradycja: zen, Sanbo-Kyodan
Lokalizacja: Warszawa

Prawnicy - buddyści

Nieprzeczytany post autor: Jakub Safjański »

Witam serdecznie,
Nazywam się Jakub Safjański i jestem prawnikiem pracującym w Warszawie. Praktykuję zen od ponad 2 lat. Chciałbym skontaktować się z osobami ,które oprócz podążania buddyjską ścieżką, są w jakiś sposób związane z prawem.
Interesuje mnie wymiana doświadczeń i w dalszej perspektywie możliwość spotkania integracyjnego.
Widzę także dużo ciekawych perspektyw dla grupy prawników jak na przykład pomoc w akcji buddyzm w więzieniu.

www.zen-in-prison.prv.pl/

Jestem w sumie bardzo ciekawy, czy są tu jacyś prawnicy ;)
Gassho,
Jakub
Awatar użytkownika
iwanxxx
Admin
Posty: 5373
Rejestracja: pn lis 17, 2003 13:41
Płeć: mężczyzna
Tradycja: Buddhadharma
Lokalizacja: Toruń

Re: Prawnicy - buddyści

Nieprzeczytany post autor: iwanxxx »

Cześć Jakub,

Ja też jestem prawnikiem, jestem z Torunia i praktykuję zen od jakichś 5 lat. Uważam, że masz bardzo ciekawy pomysł. Ja już robię co nie co dla Zen in prison. W sumie do końca tego roku w W-wie jestem co drugi weekend (czasem częściej :), bo robie podyplomówkę na UW, więc pisałbym się na takie spotkanie integracyjne, jeśli uda się je zorganizować.

Ciekawostka: Wielki Mistrz Zen Hyobong był prawnikiem, sędzią w okupowanej przez Japończyków Korei. Jego praktyka rozpoczęła się, gdy po 10 latach pracy Japończycy zaczęli zmuszać go do skazywania na śmierć Koreańczyków walczących o niepodległość. Tu można zapoznać się z jego historią.

Pzdr
Piotr
Awatar użytkownika
Jakub Safjański
Posty: 557
Rejestracja: wt sty 01, 2008 17:30
Tradycja: zen, Sanbo-Kyodan
Lokalizacja: Warszawa

Re: Prawnicy - buddyści

Nieprzeczytany post autor: Jakub Safjański »

Cześć Piotrze,