9 oczyszczających oddechów- pare pytań

dyskusje i rozmowy

Moderator: kunzang

rainbowfenix
Posty: 20
Rejestracja: śr lut 22, 2006 09:36
Lokalizacja: Cork/Bydgoszcz

9 oczyszczających oddechów- pare pytań

Nieprzeczytany post autor: rainbowfenix »

Hej! Do tej pory praktykowałem znacznie prostrze ćwiczonko na wyrównywanie prany, zanim przczytałem w książce Wangyala Rinpocze o 9 oczyszczających oddechach. Mam problem z zapamiętaniem kolorów powietrza jakie mamy wizualizowac sobie podczas wdechów i wydechow. Czy to jest bardzo istotne, bo instynktownie czuję że nie, ale zawsze wolę się poradzić bardziej doświadczonych, bo sam jestem bardzo początkujący. Czy wogóle w praktykach jest to istotne czy np światło jest czerwone, zielone czy jeszcze innej barwy?
pozdrawiam
Awatar użytkownika
Intraneus
ex Moderator
Posty: 3671
Rejestracja: pt cze 25, 2004 13:03
Tradycja: Youngdrung Bon
Lokalizacja: Pless/Silesia

Re: 9 oczyszczających oddechów- pare pytań

Nieprzeczytany post autor: Intraneus »

Na poczatku staraj sie poprostu poczuc to co robisz. Jesli jest mowa o oczyszczeniu np. przeszlosci to staraj sie tego doswiadczyc. Z czasem gdy bardziej obeznasz sie z praktyka, wprowadz kolory. Kolory i symbole sa tylko pomoca, ktora ma przykuc twoj umysl do pewnych idei dzieki czemu bedzie je latwiej poczuc i doswiadczyc ich.
Najwazniejsze jest doswiadczenie a nie zastanawianie sie, czy dobrze robisz praktyke :)
Radical Polish Buddhism
rainbowfenix
Posty: 20
Rejestracja: śr lut 22, 2006 09:36
Lokalizacja: Cork/Bydgoszcz

Re: 9 oczyszczających oddechów- pare pytań

Nieprzeczytany post autor: rainbowfenix »

wiem, wiem :), wiesz ale wole być ostrożnym żeby nie namieszać :P, stąd to pytanko. Dzięki za odpowiedź, papa
TA SHI SO!!!
Awatar użytkownika
jerez
ex Moderator
Posty: 993
Rejestracja: wt lut 24, 2004 14:30
Płeć: mężczyzna
Tradycja: yungdrung bon
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: 9 oczyszczających oddechów- pare pytań

Nieprzeczytany post autor: jerez »